لوله پلی اتیلن پایپ ایران

لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله پلی اتیلن پایپ ایران

لوله پلی اتیلن آبرسانی

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لوله پلی اتیلن 125

لوله پلی اتیلن سایز 125 میلی متر ، 5 اینچ :

لوله های پلی اتیلن125 میلی متر از انواع لوله های پلی اتیلن هستند که جهت انتقال آب با دبی متوسط مورد استفاده قرار میگیرند.

فشار کاری تعریف شده برای این لوله ها 5 الی 25 بار می باشد و در کلاف های 50 و 100 متری تولید و عرضه می گردند. عمده مصارف  این لوله ها در انتقال آب شرب و کشاورزی می باشد.

لوله پلی اتیلن به خصوص لوله پلی اتیلن تکجداره یکی از بهترین و مهم ترین محصولات تولیدی شرکت پایپ ایران می باشد.

تولید لوله های پلی اتیلن پایپ ایران با بالا ترین کیفیت ممکن ، قابل اطمینان بودن به واسطه نظارت سخت گیرانه در تولید لوله های پلی اتیلن ، پایپ ایران به بهترین انتخاب در میان تولید کنندگان و کارفرمایان پروژه های گوناگون ساخته است.

جهت هر گونه مشاوره ، تولید ، سفارش محصول مورد نظر و قیمت لوله پلی اتیلن با شماره های 09128405915 _ 02166483199 تماس حاصل فرمایید.

لوله پلی اتیلن 125 میلیمتر

  • pipeiran polyethylene
  • ۰
  • ۰

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن سایز 110 میلی متر ، 4 اینچ  :

معمولا لوله های پلی اتیلن سایز 110 میلی متر را جزء لوله های پر کاربرد در صنعت کشاورزی و خطوط آبرسانی می دانند که با مواد پلی اتیلن سخت تولید می گردد. فشار های مختلف در تولید لوله پلی اتیلن سایز 110 بسته به کاربرد آن تغییر می کند.

 

بهترین لوله پلی اتیلن به غیر از مواد اولیه مناسب باید به وسیله تجهیزات و خط تولید مدرن و مجهز تولید شود که لوله له بهترین شکل تولید شود و سطحی کاملا صاف و یک دست داشته باشد.

خط تولید لوله پلی اتیلن مانند یک بدن واحد عمل میکند و در کمال هماهنگی باید در کنار یک دیگر به فعالیت بپردازد ، تا نتیجه که لوله پلی اتیلن است از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار باشد.

 

پایپ ایران بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن در ایران ، مفتخر است با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن را متناسب با نوع نیاز شما جهت استفاده در پروژه های صنعتی ، تاسیساتی ، فاضلابی و ... تولید و ارائه نماید.

 

جهت تولید ، سفارش محصول مورد نظر ، مشاوره و قیمت لوله پلی اتیلن با شماره های 09128405915 _ 02166485915 تماس حاصل فرمایید.

پایپ ایران ، کیفیت برتر ، خدمات بهتر 

لوله پلی اتیلن

  • pipeiran polyethylene
  • ۰
  • ۰

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن سایز 90 میلی متر ، 3 اینچ :

لوله های پلی اتیلن 90 میلی متر از انواع لوله های پلی اتیلن هستند که جهت انتقال سیالات با ماهیت آب و گاز مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها در فشار های کاری 5 بار الی 25 بار تولید می گردند. نوع فشار در لوله های پلی اتیلن بستگی به نوع مصرف در پروژه ها دارد.

کیفیت در محصولات پلی اتیلن پایپ ایران تنها نمادی است که به مشتریان عرضه می گردد. اما این کیفیت در شرکت پایپ ایران تنها یک شعار نیست ، بلکه یکی از ارکان بی چون و چرای پایپ ایران است.

کیفیت نه تنها در محصولات که در تمامی امور و روابط کارفرمایان و پیمانکاران با شرکت پایپ ایران نهادینه شده است.

پایپ ایران ، بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده لوله پلی اتیلن در ایران ، مفتخر است با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن را متناسب با نوع نیاز شما در پروژه های صنعتی ، تاسیساتی ، فاضلابی و ... تولید و ارائه نماید.

جهت تولید ، سفارش محصول مورد نظر ، مشاوره و قیمت لوله پلی اتیلن با شماره های 09128405915 _ 02166483199 تماس حاصل فرمایید.

کیفیت را از ما بخواهید.

لوله پلی اتیلن 90 میلی متر

  • pipeiran polyethylene
  • ۰
  • ۰

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن سایز 75 میلی متر 1/2 _ 2 اینچ :

لوله های پلی اتیلن 75 میلی متر از انواع لوله های پلی اتیلن می باشند که جهت ابرسانی و کشاورزی در کلیه مقاطع صنعتی و آبخیز داری مورد استفاده قرار میگیرند.

لوله های پلی اتیلن 75 میلی متر را می توان در فشار کاری 5بار الی 25 بار تولید نمود. این لوله ها در شاخه های 6 متری و کلاف های 100 و 150 متری تولید می گردند.

شرکت پایپ ایران در صنعت لوله های پلی اتیلن و کاروگیت در حال فعالیت می باشد و یکی از برترین و مدرن ترین های این صنعت است.

از گستردگی و پیشرفت این شرکت ، در سال های اخیر می توان دریافت که چه مسیر موفقیت آمیزی را در پیش گرفته و در راستای رضایتمندی مشتریان تا چه میزان موفق بوده است.

با کیفیت بودن محصولات ، مدرن بودن تجهیزات ، خط تولید و ارائه خدمات در سریع ترین زمان به مشتریان ، از ویژگی هایی است که شرکت پایپ ایران را در صدر صنعت لوله پلی اتیلن از منظر پیمانکاران و مجریان قرار داده است.

پایپ ایران ، بزرگ ترین تولید کننده لوله پلی اتیلن در ایران ، مفتخر است با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن را متناسب با نوع نیاز شما در پروژه های صنعتی ، تاسیساتی ، فاضلابی و ... تولید و ارائه نماید.

جهت تولید ، سفارش محصول مورد نظر ، مشاوره و قیمت لوله پلی اتیلن با شماره های 09128405915 _ 02166483199 تماس حاصل فرمایید.

لوله های پلی اتیلن

  • pipeiran polyethylene
  • ۰
  • ۰

تولید لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن سایز 63 میلی متر ، 2 اینچ :

یکی از پر کاربرد ترین سایز های لوله پلی اتیلن سایز 63 میلی متر می باشد که در اکثر پروژه ها مورد استفاده قرار میگیرد. لوله های پلی اتیلن 63 میلی متر را می توان در فشار های کاری 5 بار الی 32 بار تولید و عرضه نمود. لوله های پلی اتیلن 63 میلی متر را در شاخه های 6 متری و کلاف های 100 و 150 متری مورد استفاده قرار داد.

• برخی از دلایل کیفیت محصولات پایپ ایران :

_ مدیران کاردان و کیفیت مدار

_ منابع انسانی پویا و خلاق

_ تکنولوژی مدرن

_ استفاده از بهترین مواد اولیه

_ آزمایشگاه های مدرن و مجهز

_ رعایت استاندارد های کیفی جهانی

_ حفظ محیط زیست

_ رعایت کلیه الزامات قانونی

_ مهندسی و استراتژی فروش

_ خدمات پس از فروش

پایپ ایران ، بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده لوله پلی اتیلن در ایران ، مفتخر است انواع لوله های پلی اتیلن را با کیفیت بالا متناسب با نوع نیاز شما در پروژه های صنعتی ، تاسیساتی ، فاضلابی و ... تولید و ارائه نماید.

جهت تولید ، سفارش محصول مورد نظر ، مشاوره و قیمت لوله پلی اتیلن با شماره های 09128405915 _ 02166483199 تماس حاصل فرمایید.

سرمایه ما ، اعتماد شماست .

لوله پلی اتیلن

  • pipeiran polyethylene
  • ۰
  • ۰

لوله پلی اتیلن 50 میلی متر

لوله پلی اتیلن سایز 50 میلی متر ، 1/2 - 1 اینچ :

لوله های پلی اتیلن 50 میلیمتر را می توان در فشار های کاری بین 5 الی 32 بار تولید و عرضه نمود.

لوله های پلی اتیلن 50 میلی متر دارای دبی کم می باشند به طوری که در باغات و کشاورزی می توان از این لوله به تناوب استفاده نمود . عمده ی مصارف این لوله ها را می توان در کشاورزی و آبرسانی خلاصه نمود.

طریقه محافظت و نگهداری لوله های پلی اتیلن :

بهترین مکان برای نگهداری لوله پلی اتیلن ،انبارش در محیط های سرپوشیده است تا از اثرات زیان آور اشعه UV نور خورشید بر لوله های پلی اتیلن کاسته شود.

در صورتی که لوله ها قرار است تا نهایتا یک ماه یا کمتر در فضای باز انبارش شوند لازم است تا روی لوله ها یک پوشش مناسب (مانند برزنت) قرار داده شود. در غیر این صورت باید زیر فضای مسقف نگهداری شود.

محل انبار لوله باید مسطح ، دارای وسعت کافی برای نگهداری کامیون های حمل ، تجهیزات جابجایی و انجام جابجایی بار و همچنین جای مناسب برای انبار موقتی بار باشد.

محل انبار باید به گونه ای باشد تا از لوله ها در برابر خرابی های فیزیکی محافظت نماید.

ملزومات عمومی شامل مواردی مانند وجود فضای کافی ، داشتن سطحی تراز و نسبتا صاف ف خالی از سنگ ، زباله یا دیگر موادی که ممکن است به لوله ها و قطعات آسیب بزنند و یا در فرآیند جابجایی خلل وارد کنند ، می باشد.

پایپ ایران ، بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده لوله پلی اتیلن در ایران ، مفتخر است انواع لوله های پلی اتیلن را متناسب با نوع نیاز شما در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و ارائه نماید.

جهت تولید ، ثبت سفارش محصول مورد نظر ، مشاوره و قیمت لوله پلی اتیلن با شماره های 02166483199 _ 09128405915 تماس حاصل فرمایید.

پایپ ایران ، کیفیت برتر ، خدمات بهتر

 

لوله پلی اتیلن 50 میلی متر

  • pipeiran polyethylene
  • ۰
  • ۰

 

لوله پلی اتیلن سایز 40 میلی متر ، 1/4 _ 1 اینچ :

لوله پلی اتیلن 40 میلی متر را می توان در فشار های کاری 6 تا 32 بار در ابعاد شاخه و کلاف به صورت شاخه های 6 متری و یا کلاف های 100 الی 150 متری تهیه و تولید نمود.اتمسفر ساخته می شود. این لوله ها عموما دارای دبی کم می باشند و در صنایع کشاورزی جهت انتقال آب می توان از این لوله ها استفاده بهینه را برد.

خصوصیات اصلی لوله های پلی اتیلن :

_ ضربه پذیری

_ مقاومت در برابر خوردگی و سایش

_ سهولت دسترسی به قطر های بالا

_ سهولت در حمل و نقل

_ ذوب حرارتی

_ سختی کم ( که اجازه پیچش با قطر کم را می دهد. )

عمده ترین وجه تمایز لوله های پلی اتیلنی عرضه شده به بازار می توان در اختلاف دانسیته های آن ها دانست پلی اتیلن سبک با وزن مخصوصی در حدود 925/0 - 91/0 گرم بر سانتی متر مکعب از انعطاف پذیری و سهولت حمل و نقل بالایی برخوردار می باشد.

پلی اتیلن متوسط با وزن مخصوصی در حدود 946/6 - 94/0 گرم بر سانتی متر مکعب از انعطاف پذیری کمتری نسبت به نوع سبک برخوردار می باشد.

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن :

_ مقاومت در برابر فرسودگی

_ اتصالات بدون نشت

_ مقاومت در برابر خوردگی

_ عمر مفید گسترده تر

پایپ ایران ، بزرگ ترین و معتبر ترین تولیده کننده لوله پلی اتیلن در ایران ، مفتخر است انواع لوله های پلی اتیلنی متناسب با نیاز شما در پروژه های صنعتی ، تاسیساتی ، فاضلابی و ... را با بهترین کیفیت تولید و ارائه نماید.

• کیفیت را از ما بخواهید. 

جهت تولید ، ثبت سفارش محصول مورد نظر ، مشاوره و قیمت لوله پلی اتیلن با شماره های 09128405915 _ 02166483199 تماس حاصل فرمایید.

  • pipeiran polyethylene
  • ۰
  • ۰

 

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر _ 1 اینچ  :

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر با تحمل فشار مختلف 6 تا 32 اتمسفر در کلاف های 100 و 150 متری تولید و در کشاورزی و سیالات با دبی کم کاربرد دارد.

تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت علاوه بر استفاده از مواد اولیه مناسب و خط تولید عالی به شیوه انبارش و حمل و نقل نیز مرتبط است و اگر در این بخش طبق دستورالعمل ، عمل نشود ممکن است به لوله آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد شود که عملکرد لوله را تحت تاثیر قرار دهد . 

لوله پلی اتیلن شرکت پایپ ایران  :

بهترین لوله پلی اتیلن علاوه بر کیفیت بالا و مارک لوله پلی اتیلن به کاربرد شما نیز بستگی دارد که می توان گفت نوع کابرد شما بهترین نوع لوله را ( کاربرد لوله پلی اتیلن ) برای شما تعیین می کند.

کیفیت بالا ملاک تعیین بهترین مارک لوله پلی اتیلن و بهترین لوله است. کیفیت یک فرآیند و نتیجه کار و کوشش سخت است که در یک واحد تولیدی انجام می شود و نتیجه آن تولید یک محصول کم نظیر و بی مثال در نوع خود است.

پایپ ایران ، بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن در ایران مفتخر است بهترین و با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلنی را برای نیاز های صنعتی ، تاسیساتی ، فاضلابی و ... شما عزیزان تولید کند.

جهت تولید ، ثبت سفارش محصول مورد نظر ، مشاوره و قیمت لوله پلی اتیلن با شماره های 09128405915 _ 02166483199 تماس حاصل فرمایید.

پایپ ایران ، کیفیت و کارایی

لوله پلی اتیلن

  • pipeiran polyethylene
  • ۰
  • ۰

 

لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر  _  3/4 اینچ  :

لوله پلی اتیلن سایز 25 میلیمتر با کلاف های 100 متری ساخته می شوند. به همین دلیل مقاومت زیاد و قدرت آب بندی بالا در باغ ها و سیالات کم حجم کاربرد فراوانی دارد. در دو نوع 16 و 10 بار و اتصال آن ها به یکدیگر بیشتر از رابط های پلی اتیلن می باشد.

بهتربن لوله پلی اتیلن به غیر از استفاده از مواد اولیه مناسب باید بوسیله  تجهیزات و خط تولید مدرن و مجهز تولید شود که لوله به بهترین شکل تولید شود و سطحی کاملا صاف و یک دست داشته باشد. خط تولید لوله پلی اتیلن مانند یک بدن واحد عمل می کنند و در کمال هماهنگی باید دز کنار یکدیگر به فعالیت بپردازند تا نتیجه که لوله پلی اتیلن است ، از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار باشد.

پایپ ایران، بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن در ایران مفتخر است با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلنی را خصوص سازه های صنعتی ، تاسیساتی ، فاضلابی و ... تولید و عرضه نماید.

جهت تولید ، سفارش محصول مورد نظر، مشاوره و قیمت لوله پلی اتیلن با شماره های 09128405915  -  02166483199  تماس حاصل فرمایید.

امکان ارسال به تمامی نقاط ایران عزیز

کیفیت برتر ، خدمات بهتر ، پایپ ایران

لوله پلی اتیلن

  • pipeiran polyethylene
  • ۱
  • ۰

لوله پلی اتیلن سایز 20 ملی متر ، 1/2 اینچ  :

در صنعت تولید لوله، لوله پلی اتیلن سایز 20میلی متر به لوله تک جداره شهرت دارد که در انواع سیستم های آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. 

لوله های پلی اتیلن سایز بیست همچنین در فشار های حداقل 6 بار تا حداکثر 40 بار تولید می گردند که بستگی به فشار آب درون لوله می بایست انتخاب کرد.

مزایای لوله های پلی اتیلن پایپ ایران :

_ تنوع بسیار زیاد

_عمر طولانی تا بیش از 50 سال

_ سبکی در کنار استقامت بیشتر

_ عدم نیاز به حلال

_عدم زنگ زدگی

_قابلیت انعطاف بالا

_ تحمل فشار و کشش

_ مقاومت در برابر جتنوران جونده

_ مقائمت در برابر دمای محیط از 20- الی 50+ 

شرکت پایپ ایران، بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده لوله پلی اتیلن در ابعاد و اندازه های مختلف جهت اسفاده در پروژه های صنعتی ، تاسیساتی ، فاضلابی و ... می باشد که متناسب با نیاز های شما انواع لوله های پلی اتیلن را نولید و رائه می نمیاد.

جهت تولید و سفارش محصول مورد نظر ، مشاوره و قیمت لوله پلی اتیلن با شماره های 09158405915 - 02166483199  تماس حاصل فرمایید.

کیفیت دستور کار ماست .

لوله پلی اتیلن

  • pipeiran polyethylene